Tokugawa

Hutka versus Nohavica

Tokugawa | 19. listopadu 2007, 9:16 | Letem světem | Ohodnotit článek 0/0 |   

Nebudu komentovat lidskou malost ani lidskou velikost, vinu či nevinu. Pouze vám chci zprostředkovat jedno vysvětlení: Jaromír Nohavica: O koncertu ve Vídni (1989). Názor si každý může udělat sám. Jsou lidé, jejichž názory formují média a jsou lidé, kteří si na základě faktů, postojů a citů tvoří názory sami. Pro ty první je výše zmíněný odkaz.
Přidat na linkovací servery



Komentáře

Jarda - 19.11.2007, 09:56:05
Zákeřný záměr intrikujícího emigranta? Hutka nenávidí Gotta. Kvůli Gottovi dokonce odmítl jíž zpívat Havlovi - s Gottem se on přece o mikrofon střídat nebude.

Z nenávisti ke Gottovi se rozhodl zabránit tomu, aby Gott znovu získal zlatého/českého slavíka. A jak to udělal? V okamžiku zahájení slavičího hlasování vyvolal trapně někvalitní odrhovačkou absurdní aféru proti skvělému slezskému básníkovi Jarku Nohavicovi.

Zastánci a obdivovatelé slezského barda nyní budou hojně a houfně posílat své slavičí hlasy pro Jarka Nohavicu.

Zastydlí antikomunisti jakož nenávistníci proti Nohavicovi a řada dalších lidí, pro které je politika víc než hudba, a taky všichni Zelení Khmérové, za které Hutka kandidoval ve volbách, začnou posílat hlasy Hutkovi.

A celkový poměr zaslaných slavičích hlasů dopadne tak, že Gott už zlatým/českým slavíkem nebude.

Tokugawa - WWW - 19.11.2007, 10:02:14
Bravo, Jardo, skvělá teorie. Jdu poslat hlas :o)

kryska - 19.11.2007, 15:06:48
aháááá, tak jarda na to kápnul :oD

Ne, ale vážně, problém pana jménem "samozvané svědomí národa českého" mě už pár dní zaměstnává. A otázka "komu slouží" je v mé hlavě asi nejfrekventovanější...

alraune - 19.11.2007, 20:40:54
Pokud mám volit, jestli odpustím Čertovi, nebo Nohavicovi, volím Čerta. Nohavicova poza hitmakera mě v posledních letech otrávila a jestli otrávila i Hutku, není divu.

Mimochodem, Nohavice ze sebe nemá proč dělat mučedníka, většině evidentně práskači nevadí.
Mmch, chápu, že se Nohavica bál,taky jsem se bála, když mě sebrali, ale to neznamená, že mi z něj není mírně nevolno.

Tokugawa - WWW - 19.11.2007, 22:00:35
Alraune, četla's ten jeho článek?

alraune - 19.11.2007, 22:37:36
Jo. Víš, tohle si říká každej. Já ho nesoudím, jen si ho nevážím a mrzí mě, že ho dneska málem glorifikují.

Tokugawa - WWW - 20.11.2007, 06:18:50
Alraune, pokud si mám vybrat, komu budu vysvětlení věřit, tak je to právě Nohavica. Ovšem nepopírám, že pravda může být i úplně jinde.

kryska - 20.11.2007, 10:35:47
to Alraune - "většině lidí zřejmě práskači nevadí" - to je dost plytký názor...

Proč mám pohrdat těmi kteří byli lámáni až byli zlomeni a přitom mlčky přecházet ty, kteří lámali až zlomili???

Proto, že se někdo po osmnácti letech probudil a zbastlil nějakou kostrbatou říkanku?

Jak to, že ti, kteří vyslýchali, trápili a vyhrožovali odchází beztrestně a bez pohrdání, pěkně s odstupným???

A kde je najednou to samozvané svědomí národa? A kde je už osmnáct let? Proč si vybírá jen tak snadné a mediálně vděčné cíle, aby předvedlo vysokou hodnotu svého moralismu?

Tobě je nevolno z Nohavici, mě z lidí, kteří si jdou s iluzí morální převahy kopnout do toho, koho jim v novinách ukážou a řeknou o něm, že je "bakaný". (To neber osobně.)

alraune - 20.11.2007, 12:30:41
Krysko, vzhledem k tomu, že mám s stébáky osobní zkušenost, tak to možná vidím trochu jinak.
Je nenávidím a mám k tomu osobní důvod, o něm si jen myslím, že je to srab. Mám ho snad obdivovat za to, že měl strach? Taky jsem měla strach, každý ho tam měl. Když mě poprvé sebrali, bylo mi šestnáct a bylo to tři měsíce po smrti mojí matky. Nechci se vracet k tomu, co mi říkali, nebo co mi udělali, ta dělící čára je jasná. Buď jim řekneš, co chtějí slyšet, nebo ne.

Nohavica není vůbec snadný cíl, není to ten slabší ve sporu "hutka - nohavica", je to, jak je ostatně vidět i ze zdejších komentářů "miláček národa" a protiví se mi na něm právě to, jak si dnes uhlazuje to, co udělal. Nejen pro veřejnost, nejspíš i v sobě. Hladí se pěkně po srsti, konejší se. Jistě, z lidského hlediska je pochopitelné, proč to dělal, ale to je tak všechno.

Mmch, mechanismus je jednoduchý. Od nepřítele čekáš jen to nejhorší, pokud zradí příšlušník "tvého kmene" soudíš ho jinak a hůř.

kryska - 20.11.2007, 12:57:49
a proč si, alraune, myslíš, že tady máš s STB zkušenosti jen Ty?

A proč by ti, kteří na Nohavicu neplivou měli být automaticky těmi, kterým "práskači nevadí". A proč věříš výhradně spisům STB? To si opravdu myslíš, že psali pravdu a nic než pravdu???

V této kauze je tolik kdyby a možná, a pravděpodobně, že ať už o tom uvažuju jak dlouho chci, nemám odvahu utvořit si jakýkoli černobílý názor. Pokud jsi tam tehdy byla a viděla, co kdo říká a co kdo píše, můžeš soudit.

A pro Tvůj klid - jsem z rodiny politických vězňů a tedy i od dětství patřičně proškolená, co komu můžu říct a co ne a co jsou ty rudý prasata zač. Ale jsem taky proškolená, abych velice pečlivě hodnotila, čí názory přejímat. A co všechno se dá psát v novinách...

kryska - 20.11.2007, 13:02:01
jo a ještě - pokud jsi někde v mých příspěvcích našla, že obdivuju a obhajuju Nohavicu, tak to jsi našla něco, co jsem nikdy nenapsala. Já tam tehdy nebyla a co pan Nohavica cítí nebo necítí, to nevím taky.

Prostě a jednoduše - neexistuje dostatek ověřitelných fakt, abych obhajovala nebo odsuzovala. Tečka.

kryska - 20.11.2007, 13:11:25
a do třetice :o))
Hele,Alraune, jde mi prostě o to - co mají mezi sebou STB, Hutka nebo Nohavica o tom vím jen z druhé ruky.

Ale co mě naštvalo doběla, je to, že ten, kdo dnes neplive na Nohavicu, je okamžitě nařčen ze sympatizování s komunisty, z morální slabosti nebo rovnou z toho, že je svině na kvadrát.

V tuto chvíli je módní odsuzovat Nohavicu. Na jaře se zase ukáže morálním prstíkem na dalšího. A to je pro mě jádro pudla.

alraune - 20.11.2007, 13:19:43
No, možná jsme se dostaly na kořen věci, když se tady můžeme my dvě trumfovat, kdo za minulého režimu víc trpěl, proč by nemohl Nohavica s Hutkou?

A ten postoj "nebyla jsem tam, nemohu soudit", ten se dá aplikovat úplně na všechno a na všechny. Na Nohavicu, na Hutku, na Gabčíka, na Husáka... Stačí jen chtít. Vtip je v tom, že každý svůj generální pardon uděluje někomu jinému.

alraune - 20.11.2007, 13:22:10
Asi to každá vidíme z jiného úhlu. Já mám zase pocit, že obecný názor praví, že každý, kdo se o Nohavicu jen slůvkem otře, je inkvizitor a závistivec :)
Že to ten Jarek prostě nemohl myslet zle, když tak hezky zpívá.

Tokugawa - WWW - 20.11.2007, 13:38:56
Hele, holky, vy mě bavíte, fakt :o)
Takhle jsem si s nikým nevjel do vlasů ani nepamatuju (v dobrém samozřejmě).
Vzhledem k tomu, že mám rád konspirační teorie, tak se nepřidám ani k jedné z vás, protože si to nechci ani s jednou rozházet, nýbrž si myslím, že tato aféra odvádí lidi od drahého másla.
A propos, je doufám jasné, že čím je máslo dražší, tím méně lidí ho má na hlavě?

kryska - 20.11.2007, 14:07:54
Počkej Toku, my se dáme dohromady vzhledem ke své antikomunistické minulosti (o jak jsme dobré a statečné ;o) a pustíme se do Tebe :o)))

Hele Alraune - to už mě taky napadlo - to s tím poměřováním zásluh za komančů, coby kořene některých mediálních kauz.

Jinak neuděluju pardon nikomu, já prostě jen fakt nevím jak to bylo. A ještě navíc vůbec nevím, jak to bylo teď s vyvoláním celé té kauzy - proč se o některých práskačích taktně mlčí x let a pak se to vytáhne? Proč se o některých mlčí definitivně???

Už jsem asi příliš cynická na to, abych věřila na hodné morální jedince, kteří se náhle probudí a jsou osvíceni poznáním, kdo je hajzl. Zvlášť když se to prozření datuje tolik let do minulosti. (Možná to pan Hutka myslí fakt upřímně, ale nestojí ještě někdo ve stínu za ním? Když už jsme u těch konspiraček? ;o)

Jak to, že STB minulost se taktně zamlčuje u současných mocných? Jak to, že se vždycky najde nějakej ten mediálně profláklej, leč nikoli politicky mocnej týpek se škraloupkem?

Vlastně se odvažuju soudit jen ty, jejichž činy (například v politice) sleduju už několik let a vidím ty podrazy, podvody, zastrašování... U těch mám zcela jasno. A když někde prokmitne zprávička o jejich aktivní rudé službě... a pak ta zprávička zapadne a kamarád novinář podotkne něco o tom, jak majitel novin zvedl telefon a redakci další pátrání zarazil...

O to spíš budu velice skeptická k mediálně podporovaným štvavým kampaním.

mANY - 21.11.2007, 07:44:10
Já mám jinou teorii :-) Dle verše "Jak je ten udavač krásný" usuzuji, že za vším je zhrzená láska. Hutka je gay a tajně Nohavicu miluje. Jeho city však nejsou opětovány, pročež se rozhodl pomstít.

perkele - 21.11.2007, 22:23:16
Vybavil se mi film: "Životy těch druhých" a zejména úvodní scéna vyslíchání.

smíšek - 22.11.2007, 10:01:12
Je mi smutno Je mi smutno z toho, jak "zpěvák" Hutka rozvířil hladinu a snaží se zviditelnit. Jednoduše závidí Nohavicovi jeho úspěch. Nesahá mu ani po palec u nohy, jeho ubohost je ale velkolepá.

babča - Mail - 23.11.2007, 18:06:32
co říci na to, že nás obyčejné lidi dole, věčně naštvané na režim Nohavica přece jen svými písněmi posiloval? Kam jsme mohli my slabí, starajíce se o to, abychom měli na holé živobytí jen pomyslit na nějaký odpor? My co jsme dali život našim dětem a měli odpovědnost za jejich bytí?Málokdy jsme tušili, co se odehrává ve vysoké politice, tušili jsme cosi, ale kdo měl možnost při každodenní dřině na ně bojovat. Pan Hutka pro mě představuje ubohost nejhrubšího zrna závisti, podlosti a ubohosti. Držel někdy v ruce lopatu? Měl odpovědnost za své děti, ženu? To nevím, netuším, jen si pěstoval svou image ajko ostatně dnes, považuji za správné odhalovat zločiny minulosti, ale spojovat je zrovna s tímto člověkem /železná opona/ mi připadá protekční, až dnes jsem se dočetla co o něm napsal pan Uhl, jaký to byl zbabělec, ale po bitvě každý generál...



Přidání komentáře...

Jméno: Možno použít OpenID
E-mail:
URL:
Nadpis:
Text: